En l’entorn cada cop més competitiu en que ens movem, és fonamental disposar d’eines que ens permetin respondre, amb garanties, a les necessitats, hàbits i expectatives canviants dels nostres clients. D’una altra manera, ens anirem quedant fora del mercat.

En aquest article, IPSOS, el major institut independent d’investigació de mercats amb presència en més de 80 països de tot el món, i partner d’IdeAnd al Principat, anuncia el llançament a Espanya d’InnoQuestIdeas. Es tracta d’una innovadora plataforma de valoració d’idees, pionera a nivell mundial, que permet obtenir feedback dels consumidors potencials en tan sols 24 hores.

InnoquestIdeas es postula com una solució d’investigació per a les marques, capaç d’oferir resultats quantitatius fiables de fins a 100 idees obtingudes a partir d’una mostra representativa de consumidors potencials en menys de 24 hores.

“Està clar que els grans llançaments no arriben al mercat de la nit al dia, però cada vegada són més les marques que demanen un sistema que sigui capaç de provar diferents línies de treball d’una manera àgil, ràpida, i efectiva, amb l’objectiu de conèixer de primera mà si determinats productes o propostes seran ben acollits pel consumidor. En aquest aspecte, el sistema InnoquestIdeas d’IPSOS és una eina única a Espanya que els permet sortir de dubtes en només 24 hores “assenyala Javier Maldonado, director de Màrqueting d’IPSOS.

Per a obtenir més informació, no dubteu en contactar amb nosaltres.

IPSOS.